Pakt Srebrego Pióra
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Rasy i rangi

Go down

Rasy i rangi Empty Rasy i rangi

Pisanie by Jasność i Mrok Sro Wrz 16, 2015 12:34 am

Anioły
Anioły posiadają pierzaste skrzydła, wzorowane na ptasich. Dominują białe i jasnoszare, im ciemniejsze, tym rzadsze, czarne i kolorowe powinny mieć jakieś znaczenie w historii. Mogą mieć inny odcień np. z zewnątrz i wewnątrz, lecz dwu- i wielobarwnym, jak i wszelkim kropkom, paskom i wzorkom mówimy nie. Aureola jest opcjonalna.

Upadłych Aniołów nie ma. Anioł pozostaje aniołem, nawet jeśli byłby najgorszym sukinsynem. Winę można zrzucić na działanie Jasności i Mroku.
Anielska hierarchia upadła, teraz wszystkie anioły są równe.

Rangi:
Anioł Stróż: Opiekun Człowieka. Pilnuje, by nie stała się mu krzywda, odgania demony zainteresowane jego duszą, czasem usilnie próbuje go nawrócić na dobrą drogę. Walczą z Kusicielami.
Stara Gwardia: Anioły, które próbują przywrócić dawny porządek i hierarchię. Uważają, że tylko "klasyczne" anioły mają rację bytu, mają być posłuszne i służyć Aniołom stojącym wyżej, a cała reszta to tylko marne podróbki, plebs, którego należy trzymać w ryzach. Nienawidzą demonów, nienawidzą Paktu, próbują dojść do władzy na zasadzie "Cel uświęca środki".

Konformista: Anioł, który po prostu robi swoje. Pakty, wojny, hierarchie... niewiele go interesują. Dopasowuje się do zmian i idzie z duchem czasu.
Kupidyn (postać specjalna 0/1): Aniołek miłości. Kogo trafi strzałą, ten na tydzień zakocha się w pierwszej napotkanej osobie. Może pojawić się znikąd w dowolnym temacie. Patron shipperów.

Demony
Demony posiadają błoniaste skrzydła, wzorowane na nietoperzych. Dominują czarne i ciemnoczerwone, ale inne kolory, póki ciemne też będą dobre. Błona może być jaśniejsza. Wszelkie anomalie (skrzydła jasne lub np. zupełnie białe) powinny mieć uzasadnienie w historii. Tak samo jak w przypadku anielskich - dwu- i wielobarwnym, jak i wszelkim kropkom, paskom i wzorkom mówimy nie. Ogon przeważnie do ziemi, zakończony łopatką albo miękkim "pędzelkiem". Rogi opcjonalne.

Rangi:
Kusiciel: Jego głównym zadaniem jest kuszenie ludzi. Może się przywiązać do człowieka, jak taki diabełek na ramieniu i namawiać do złego. Walczą o dusze z Aniołami Stróżami.
Rozniecacz Chaosu: Chce wojny. Chce władzy. Chce zniszczyć Aniołów i siać zamęt. Sadysta, kocha, gdy leje się krew, a zwłaszcza tych niewinnych.
Hedonista: Demon, który spędza dni na przyjemnościach. Z baru do baru, klubu lub do burdelu. Nie przejmują go piekielne problemy, póki jemu jest dobrze.
Posłannik Pandory (postać specjalna 0/1): Nienawidzi spokoju. Sieje zamęt, kłótnie i wątpliwości. Może pojawić się znikąd i wywołać sprzeczkę.


Kosiarze
Kosiarze posiadają kosy. Przy czym "kosa" oznacza dla nich przedmiot wyposażony w ostrze, który służy im do wyciągania duszy z ludzi. Wniosek: Kosiarz może posiadać kosę, miecz, topór, nóż kuchenny czy pilniczek do paznokci (czekam na taką postać Very Happy), ale nie broń palną czy kij baseballowy (znaczy jako przedmiot mieć może, ale to nie będzie broń Kosiarza do zbierania dusz)
Do złudzenia przypominają ludzi, posiadają bardzo podobną aurę, bo sami mają duszę.

Rangi:
Obserwator: Pozostaje w cieniu. Tajemniczy, nie daje się poznać, ciężko do niego dotrzeć. Samotnik, który obserwuje innych.
Krętacz: Dla niego obserwacja to za mało. Trzeba działać. Tu wywołać konfikt, tam burzę, tu zaś znowu skłócić Anioły z Demonami.
Ponury Żniwiarz (postać specjalna 0/1): Klasyka gatunku. Czarne szaty do ziemi, kaptur na głowie, twarz jak szkielet, drewniana kosa przewieszona przez ramię.


Ludzie
Ludzie nie posiadają żadnych swoich atrybutów, ale przewyższają pozostałe rasy w technologii. Komórki, internet, faks, tego istoty duchowe nie znają.
Za to Człowiek może mieć swojego Anioła Stróża lub Kusiciela.

Rangi:
Nieświadomy: "Anioły? Demony? To tylko legendy i baśnie. Kosiarze? Masz na myśli Ponurego Żniwiarza z Simsów?" - To Ludzie, którzy nie przyjmują do wiadomości obecności istot duchowych na tym świecie. Nie wierzą w nie, ich wiedza jest minimalna i często oparta na fałszywych kulturowych stereotypach. Bardzo sceptyczni, potrafią sobie wmówić, że coś im się przywidziało.
Ciekawski: Przyjaźni się z Aniołem, z Demonem chodzi na piwo, a jego sąsiadem jest Kosiarz. Z radością odkrywa świat, który dla większości ludzi pozostaje tajemnicą. Jednak ciekawość jest pierwszym stopniem do Piekła, tacy ludzie czasem zaczynają prowadzić nielegalne eksperymenty na tych istotach.
Łowca: Człowiek, który specjalizuje się w łapaniu lub unieszkodliwianiu Demonów lub Aniołów. Czasem sprzedają je badaczom, czasem po prostu polują dla dzikiej przyjemności, czasem - by chronić innych ludzi.

Zasady dla wszystkich rang:
Kiedy Anioł zabije Człowieka, Człowiek stanie się Demonem.
Kiedy Demon zabije Człowieka, Człowiek stanie się Aniołem.
Kosiarza można zabić tylko jego własną kosą.
Człowiek może zabić Anioła i Demona (jeśli jest wystarczająco silny). Człowieka nie może zranić broń anielska ani demoniczna (czyli anielski miecz nie zrobi mu krzywdy, ale anioł może go zatłuc taboretem).
Każda z ras może zabijać swoich pobratymców.

Anioły i Demony posiadają imię, Kosiarze mogą mieć nazwisko (jeśli wtapiają się w otoczenie Ludzi), Ludzie muszą (nawet jeśli się do niego nie przyznają).

Uwaga: Zakaz tworzenia hybryd!

Tylko Człowiek może zmienić rasę, po śmierci staje się Aniołem lub Demonem. Lub, jeśli dopadnie go Kosiarz... niech ta informacja pozostanie tajemnicą.

Zaklęcia i pieczęcie:

Anioły i Demony potrafią przybrać ludzką formę (czyli bez skrzydeł/rogów/ogona/aureoli). Kosiarze i tak przypominają ludzi.
Anioły, Demony i Kosiarze potrafią rzucać prostą iluzję, czyli ukryć coś przed innymi. Iluzja działa tylko na jeden ze zmysłów, więc nawet jeśli nie będzie widać psiej kupy na chodniku, to będzie ją czuć. I będzie można w nią wdepnąć.
Ludzie potrafią rzucać pieczęcie wiążące, czyli stworzyć krąg (przy pomocy kredy), który uwiąże anioła lub demona w danym miejscu. Lub też pieczęć odstraszającą, która nie pozwala gdzieś wejść.

Kosiarze mogą moc kosy przenosić z przedmiotu na przedmiot (czyli jeśli znudzi mu się pilniczek, może przenieść moc na nożyczki. Wtedy pilniczek jest już zwykłym pilniczkiem, a nożyczki zyskują wytrzymałość i zdolność odbierania duszy. Tylko jeden przedmiot na raz może mieć moc jednego kosiarza)


Wszelkie pomysły na poprawki lub nowe rangi mile widziane!
Jasność i Mrok
Jasność i Mrok
Admin

Liczba postów : 15
Join date : 11/09/2015

https://paktsrebrnegopiora.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach